Medgeneracijsko branje – tokrat malce drugače …

Družina je skupnost, ki nas združuje in povezuje, v njej najdemo zatočišče in oporo, ko smo srečni in kadar nam ja najtežje; ali kot pravi pregovor, ko v življenju izgubiš vse, ti še vedno ostane družina.

V tem razmišljanju je potekala tudi pogovorna ura 7. in 8. razreda, ki smo jo izvedli v torek, 4. aprila. Učenci so se na srečanje medgeneracijskega branja pripravili tako, da so v šoli razmišljali o pomenu družine ter na listke zapisali svoje misli/asociacije.

Ko so se nam pridružili starši/stari starši, smo si skupaj ogledali film Lev, ki na zelo tankočuten način prikazuje družino kot temeljno vrednoto človekovega življenja. Skupaj smo, na zelo čustven način, podoživljali usodo glavnega junaka. Njegova zgodba je bila izhodišče za skupni pogovor, ki je odstiral marsikatero skrivnost in nas tako še bolj zbližal ter povezal. Ob koncu srečanja je vsak udeleženec dobil v dar dve knjigi.

Bilo je lepo in nepozabno, kot je vsako naše druženje. Ponosna sem na učence in starše, ki si želijo drugačnih oblik sodelovanja, in vsi skupaj se že veselimo naših naslednjih srečanj.

Breda Kerčmar,

mentorica medgeneracijskega branja in razredničarka 7. in 8. razreda

[Album ni najden]

Tekmovanje angleška bralna značka

Učenci 4., 5. in 6. razreda OŠ Šalovci so se pomerili v tekmovanju za angleško bralno značko.
Vsi učenci so pokazali odlično poznavanje prebranih knjig. Učenci 4. razreda so osvojili 4 zlata in 4 srebrna priznanja. Vseh šest učencev 5. razreda je osvojilo zlato priznanje.  V 6. razredu so učenci osvojili štiri priznanja, od tega 1 zlato in 3 srebrna.
Vsem učencem in učenkam iskrene čestitke za odličen uspeh!
Mentorica
Ivana Zidanšek
[Album ni najden]

Matematične delavnice na OŠ Šalovci

V četrtek, 2.3.2017, so na naši šoli potekale matematične delavnice z naslovom: »Matematika v športu«. Prve štiri šolske ure so bile namenjene raziskovanju matematike v športu, na praktičen način.

Učenci 1. in 2. razreda, so raziskovali matematiko v športnih igrah, kot so počepi in metanje žoge na koš. Prav tako so merili blazine s stopali in merili lastno telesno višino in težo. Pri nekaterih nalogah so pridobljena števila urejali po velikosti od manjšega proti večjemu in obratno.

Učenci 3. in 4. razreda so prav tako spoznali, da rabijo v športih, kot so metanje žogice, vortexa, udarca badminton žogice, znanje matematike pri merjenju dolžine meta. Poleg tega so še izmerili višine stopnic in telesno višino. Meritve so zapisovali v cm, katere so pretvorili še v mm in tako tudi bolj spoznali merske enote.

Učenci  5. – 9. razreda, so pa imeli po razredih določene problemske naloge, ki so bile različni matematični izzivi, kot npr. računanje ploščine in obsega igrišča, blazin, odstotnega meta, analize podatkov, povprečje dolžine skokov,… Naloge so se navezovale na praktični del, kjer so opravljali različne meritve (igrišča, rekviziti, žoge), metali na koš, šteli žoge, skakali v daljino… Za pridobitev nekaterih rezultatov pa so se učenci odpravili v računalniško učilnico, kjer so s pomočjo spleta iskali različne podatke, kot so cena parketa, mere igrišč, velikosti športnih rekvizitov, višine športnikov…

Sledila je peta šolska ura, pri kateri so s pomočjo predhodnega znanja iz matematike in z na novo pridobljenimi meritvami in rezultati problemskih nalog pripravili predstavitve. Le te so pred vsemi predstavili šesto šolsko uro.

Za nagrado in sprostitev možganov, po aktivnem dopoldnevu, smo zadnjo uro namenili športnim aktivnostim, kot so nogomet, košarka in lovljenje.

[Album ni najden]

PUSTOVANJE UČENCEV NAŠE ŠOLE

Učenci šolske skupnosti so poskrbeli, da je bil FAŠENEK nadvse živ. Po napornem pouku so poskrbeli, da sta se zadnji dve uri spremenili v pustno rajanje z živahnim programom. K posebnemu vzdušju je prispevala tudi okrasitev telovadnice po zamisli učencev.

Program je vodila učenka Vita Lukašev. Na začetku so obnovili znanje o pustnem maskiranju v Sloveniji in v svetu. Skupaj s sošolci je pripravila nabor zanimivih iger za pustne šeme. Posebej pa so se izkazali učenci 9. razreda, ki so prikazali obred »gostüvanja«  in  s tem opozorili na pomembnost ohranjanje šeg in navad (potek obreda,  lovljenje nevestinega šopka, fotografiranje, pogostitev svatov).

Izbirali smo tudi najbolj zanimivo oz. izvirno masko. Učenci razredne stopnje so največ glasov namenili Vidu Racu, ki je predstavljal policista. Učenci predmetne stopnje pa so nagradili izvirni maski ženina in nevesto oz.  Tadeja Abraham in Majo Kerčmar.

Ker so pusta sprejeli tudi učitelji (saj so se tudi oni maskirali) je učence očarala izvirna maska učitelja matematike Petra Škofiča.

Prav vsi pa smo se razvajali s pustnimi krofi. Slike si lahko ogledate v galeriji slik.

                                                                                                                                                            Mentorica šolske skupnosti:

                                                                                               Dušanka Lainšček Grkinič

Stran 33 od 60« Prva...1020...3132333435...405060...Zadnja »
(Skupno 8,009 obiskov, današnjih obiskov 5)