4. Mednarodno srečanje otrok trideželnega parka Goričko – Raab – Örseg pri Gradu na Goričkem

 

 

V sredo, 23. maja smo se zjutraj odpravili proti najlepšemu Krajinskemu parku v Sloveniji. Zjutraj smo se zbrali v šoli in počakali na malico, nato pa odrinili proti Gradu na Goričkem. Peljala nas je učiteljica in trije starši. Na srečanju smo se zbrali učenci iz različnih osnovnih šol, iz Avstrije, Madžarske in Slovenije. Pripravljenih je bilo osem iger, na katerih smo tekmovali v skupinah. Najprej smo se vsi zbrali in poslušali navodila iger. Prva igra, ki smo se je udeležili je bila »ristanc«, kjer smo vrgli kamenčke v polje in potem skakali na eni nogi. Naslednja igra se je imenovala »škarje brusiti«, kjer smo imeli na voljo 4 drevesa in smo se lovili. Tretja igra je bila »vlečenje vrvi«, kjer smo stali na štoru in tekmovali med seboj. Pri četrti igri smo se morali izkazati v delavnici. Pri teh delavnicah smo na kos lesa zalepili slike vidre. Pri naslednji igri smo se morali potruditi s hojo na smučeh, kjer so morali sodelovati trije učenci.  Šesta igra je bila »gummitwist«, pri kateri smo izvajali trike. Pri sedmi igri smo se igrali z vrvicami. Najbolj pa smo uživali pri zadnji igri »zemljo krasti«.

Zelo zanimivo se nam je zdelo to, da smo pri vsaki postaji dobili pečat, kar je pomenilo, da lahko tekmovanje nadaljujemo. Ob koncu smo določili najboljšo igro.  Zmagala je igra »zemljo krasti«. Med igrami nas je obiskala tudi kamera. Na koncu tekmovanj smo se še zabavali in počasi odšli nazaj v šolo in nato tudi domov.

Bilo je zabavno in upamo, da se bomo še večkrat udeležili takih iger.

 

Karin, Sindi, Sara – učenke 6. razreda

[Album ni najden]

ND travnik

NARAVOSLOVNI DAN TRAVNIK

Dne 23. 5. 2018 je na naši šoli potekal naravoslovni dan. Tema naravoslovnega dneva je bila travnik, saj je bil dan pred tem Svetovni dan biodiverzitete.

Prvo šolsko uro smo se učenci zbrali v naravoslovni učilnici, kjer nas je učiteljica Zdenka Lainšček seznanila s pomenom travnika za ljudi in živali, nam razložila, kaj vse bomo počeli. Razdelili smo se v skupine, dobili naloge in se odpravili na travnik blizu šole.

 

 

 

 

 

 

 

Največ učencev je sodelovalo v naravoslovni skupini, kjer so najprej šteli število travniških rastlin na enem kvadratnem metru in nato so s sorazmerjem izračunali,  koliko rastlin je na celem travniku. Nekatere rastline so nato utrgali in jih odnesli v učilnico, kjer so jih kasneje spoznavali.

V drugi skupini, skupini slikarjev, so sodelovale tri učenke in sicer Tia, Vita in Ana,  ki so risale pokrajino, ki so jo opazovale, in travnik z različnimi živalmi.

 

 

V tretji skupini, ki je bila literarna skupina,  smo sodelovale učenke Melani, Tamara in Mirjana. Pripravile smo vprašanja za intervju z učiteljico Zdenko Lainšček in za intervju učenci. Po dveh urah dela in spoznavanju travnika smo se odpravili na šolsko malico.

Po malici so se naravoslovci odpravili v učilnico, kjer so s pomočjo različne literature spoznavali rastline,  ki so jih prej nabrali. Nato so naredili razstavo nabranih rož.

 

Slikarke so nadaljevale z risanjem slik. Učenka Vita Lukašev, ki je svojo sliko že narisala,  je šla znova na travnik in nabrala nekaj rož, ki jih je nato združila v lep in preprost šopek.

Učenke literarne skupine smo posnele intervju in se nato odpravile pisat reportažo, ki si jo lahko tudi preberete.

 

Za nazornejši prikaz smo dodale tudi nekaj zanimivih fotografij.

Tamara Kuhar

Intervju(naravoslovni dan)

(Skupno 26.865 obiskov, današnjih obiskov 1)