V četrtek, 2.3.2017, so na naši šoli potekale matematične delavnice z naslovom: »Matematika v športu«. Prve štiri šolske ure so bile namenjene raziskovanju matematike v športu, na praktičen način.

Učenci 1. in 2. razreda, so raziskovali matematiko v športnih igrah, kot so počepi in metanje žoge na koš. Prav tako so merili blazine s stopali in merili lastno telesno višino in težo. Pri nekaterih nalogah so pridobljena števila urejali po velikosti od manjšega proti večjemu in obratno.

Učenci 3. in 4. razreda so prav tako spoznali, da rabijo v športih, kot so metanje žogice, vortexa, udarca badminton žogice, znanje matematike pri merjenju dolžine meta. Poleg tega so še izmerili višine stopnic in telesno višino. Meritve so zapisovali v cm, katere so pretvorili še v mm in tako tudi bolj spoznali merske enote.

Učenci  5. – 9. razreda, so pa imeli po razredih določene problemske naloge, ki so bile različni matematični izzivi, kot npr. računanje ploščine in obsega igrišča, blazin, odstotnega meta, analize podatkov, povprečje dolžine skokov,… Naloge so se navezovale na praktični del, kjer so opravljali različne meritve (igrišča, rekviziti, žoge), metali na koš, šteli žoge, skakali v daljino… Za pridobitev nekaterih rezultatov pa so se učenci odpravili v računalniško učilnico, kjer so s pomočjo spleta iskali različne podatke, kot so cena parketa, mere igrišč, velikosti športnih rekvizitov, višine športnikov…

Sledila je peta šolska ura, pri kateri so s pomočjo predhodnega znanja iz matematike in z na novo pridobljenimi meritvami in rezultati problemskih nalog pripravili predstavitve. Le te so pred vsemi predstavili šesto šolsko uro.

Za nagrado in sprostitev možganov, po aktivnem dopoldnevu, smo zadnjo uro namenili športnim aktivnostim, kot so nogomet, košarka in lovljenje.

[Album ni najden]
(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)