[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Fleksibilni predmetnik se bo v novem šolskem letu realiziral pri štirih predmetih. Pouk zgodovine se bo izvajal v prvem ocenjevalnem obdobju, ki traja do 31. januarja.

S pričetkom drugega ocenjevalnega obdobja pa bodo učenci v urnikih zgodovino zamenjali z geografijo. Tudi predmeta LUM in GUM se bosta v kombinaciji 6./7. r. in 8./9. razred

izvajala izmenično po fleksibilnem predmetniku (prvo ocenjevalno obdobje LUM 8./9. r. in GUM 6./7. r., drugo ocenjevalno obdobje LUM 6./7. r. in GUM 8./9. razred).

Vsak učitelj bo pri svojem predmetu tekom šolskega leta izvedel vsaj eno medpredmetno povezavo po načelih formativnega spremljanja znanja, kjer bodo učenci ob uporabi in povezovanju učnih vsebin različnih predmetnih področij urili in krepili tudi veščino kritičnega razmišljanja. V letošnjem šolskem letu bomo v okviru dnevov šolskih dejavnosti medpredmetno povezali še učne vsebine na temo reformacija in s tem obeležili tudi njeno 500. letnico. Tako metodologijo dela pa bomo uporabili tudi pri slovenskem kulturnem prazniku.

Jožica Tratar, vodja projekta

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image admin_label=”Image” src=”http://ossalovci.splet.arnes.si/files/2015/11/prenos.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” sticky=”off” use_overlay=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

(Skupno 150 obiskov, današnjih obiskov 1)